Blogia
ordalis

Princesita Argentīna Torrent Get Online

https://goolnk.com/KZbrPW

 

 

izdošanas datums - 2017

žanrs - Drāma

rādītāji - 88 Balsojums

režisēja - Marialy Rivas

ilgums - 71 minūtes

stāsts - Divpadsmit gadus vecā Tamara dzīvo kultā, ko pārvalda tās līdera Miguela pārliecība, kas kļūst par pārliecinošu pārliecību, ka Tamara ir "izvēlētā". Bet, kad viņa iemīlas klasiķim, Tamaras attiecības kļūst par Miguela mērķi, un viņš meklēs absolūtu paklausību

 

Šī ir skaista filma, kurai katram bērnam vajadzētu skatīties (un 32 gadi, man joprojām patīk šodien, jo tas mani aizved atpakaļ uz šo laikmetu), un šī aina vienmēr liek mani raudāt, kad viņš kliedz Sarah. es to zaudēju. Alguien sabe kien hace de la bruja esa de mechas blancas. Xd al menos nē un pārpilnība nova como señores pape que no creo que iguale la argentina pff. Psdt: deguna porque las novelas peruanas ne man lama la atencion mm. ponganle su cancion de entrada (atvēršana) como lo hace chile, mexico y argentina.

Esi decia atodas las malas y me encanto de pequeña marcoi vida. Quiero ver la película completa como hago. Grāmatai tas nebija pilnīgi precīzi, bet filmas nekad nav. Tas bija skaisti.

 

Es to atceros😊. Tas man lika tik daudz raudāt, ka es nevaru apstāties Es nezinu, kāpēc. Vārds, ko es domāju, ka tas ir visai necienīgs vairumam reliģiju ... Islāms un kristietība gan tur Jēzu augstu. Nevajadzētu saistīt viņu ar šādām lietām ... Es mīlu grāmatu. Viens no Alfonso Cuarón Finest. Pongan la peli deLamano qe mese lakas. porfa.

Tā ir bijusi desmit gadus, kopš es biju noskatījusies šo filmu, bet joprojām raudāju. Amo esse filme de paixão e o livro tb. El Aborto es un Crimen Aberrante, Cobarde con el agravante del Vínculo, un juridiskās un Estado es Genocidio. No es el cuerpo de la mujer, es Cuerpo de un Tercero, su Propio Hijo / a. Apmeklējiet un pārbaudiet, vai tas ir spēkā, ja tas ir spēkā.

0 comentarios